Mor-kelebek Nurellaaaaaaa1212 napaym bıraktığın gibi büyümeye devam ediyoruz 29+4 olduk. 4 gündür bel ağrısıyla uğraşıyorum fıtık vardı zaten birde üstüne tutuldum. Yatarken bile biseyler batıyor sanki 😢 sen nasılsın bebişin nasıl
Nurellaaaaaaa1212 Mor-kelebek ayy bende bugün bi ters hareket yaptım belim kıt etti öyle ağrıyor kiiii
Mor-kelebek Nurellaaaaaaa1212 aman geçmiş olsun sanada doktor ne krem verdi ne kas gevşetici önermiyorum dedi parolla yolladı sağolsun 🤣
Nurellaaaaaaa1212 @senistiyorduj bir arkadaşım vajinal enfeksiyon olmuş irin akıyor resmen dedi kokuyormus bir de doktor basuru tetikler demiş krem vermiş istersen bi soriyim hangisi. Ama o kadar kötü bi haldeymiş ki afedersin oturduğu koltuk bile kokuyormus mantar
senistiyorduj Nurellaaaaaaa1212 ay 😩 sorarmisin bende mantar yok da basur azinca yanma oluyor atlatmis mi bari mantar kokusu cok kotu ya