Mor-kelebek Nurellaaaaaaa1212 aman geçmiş olsun sanada doktor ne krem verdi ne kas gevşetici önermiyorum dedi parolla yolladı sağolsun 🤣
Nurellaaaaaaa1212 Mor-kelebek beni de parolla yolladı evde var diyip yazdırmadım bi baktım ki evde yok 😂
senistiyorduj Nurellaaaaaaa1212 ay 😩 sorarmisin bende mantar yok da basur azinca yanma oluyor atlatmis mi bari mantar kokusu cok kotu ya
Nurellaaaaaaa1212 @“senistiyorduj”#p37735834 öyle deme ya rahmini bile sarmış olabilir yani içini kemiren bir böcek gibi yayılmış mantar
CekirdekAilem41 Nurellaaaaaaa1212 ya bu zamana kadar ne yapmış ölmeyi mi beklemiş niye o kadar ilerlemesine izin vermiş? Hayır kocası da alır kokuyu yani
Nurellaaaaaaa1212 CekirdekAilem41 almıyo her gün dus alıp yıkıyorum dedi ama bilemiyorum kücük şehirde yaşıyor köy imkanlarıyla doktora gidememiş olabilir
senistiyorduj Nurellaaaaaaa1212 kiz ben köy mantari sandm ahahahsjsjsjd allah belani 🤣🤣🤣🤣🤣 hiç güleceğim yoktu ahahhahaahhaha
CekirdekAilem41 Nurellaaaaaaa1212 zor gerçekten köy hayatı. Ulaşımı zor yol 1 saat sürüyor hastanede beklemesi falan var…
Nurellaaaaaaa1212 senistiyorduj ahahahahahah yok ya dedim ya mantar vardı arkadasımda basur olur demiş doktor ahahaha
Nurellaaaaaaa1212 CekirdekAilem41 e tabi her yerin imkanı aynı değil canım ya valla allah yardım etsin derdi olana gerçekten. Biz istanbulda 2 saat bekliyoruz kücük sehirde 1 saat beklenmez gerçi