Yezdan
Canım kişiden kişiye hatta hamilelikte hamileliği göre de değişiyor. Benim ilk hamilelikte belirtilerim vardı göğüs hassasiyeti, halsizlik, uyuku, bel ağrısı vs kalp atışını duyamadık ve kürtaj oldum. Ama 2.hamileliğimde şuan hiç belirtim yok hatta hamile olduğumu da hiç belirti olmadan adet gecikmesiyle öğrendik 13 haftalık olduk hala belirti yok ama çok şükür her şey yolunda ilerliyor