Cnsmv Buseeeee66 gözünüz aydın sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🌸 benimde 2 günüm kaldı bende inşallah sağlıklı bir şekilde görürüm
Mihrasina_ Buseeeee66 bende belirti yok diyordum az diyordun 9. Haftaya bi girdim sabaha kadar 6-7 kere kusmalar en son serum taktılar belirti aramayın evet bebeğin varşıgını hissetmek istiyoruz ama gerçekten bazen çok zor
Zamian Mihrasina_ ben 6+5 im daha hoc belirti yasamiyorum bi tek geceleri goguslerimde daha fazla hassas oluyor sabahlari azaliyor bilmiyorum ya