Kaderisko Evo12 benim de oğlum son iki gün gösteriyor uygulama ama gelesi yok 39+5 teyiz sizin cinsiyet neydi bazıları erkekler geç doğar diyor sabırsızlanıyorum
ikibebisannesii_45 Kaderisko 4 gün kaldı bu gece itibariyle. Sağlıkla kavuşalım inşallah🙏🏻 doktorunuz kaça kadar bekleyeceğinizi söyledi mi. Benim 42 ye kadar yolum var devlette doğum yapacağım inşallah🙏🏻
Evo12 Kaderisko benim bebeğim kız. bu erkekler geç gelir tezine göre bebeğim erkek olsa senesini doldurup gelcekti sanırım😀