Esmademir34 Afra3405 Aynıyız senle canım❤️seninki kizmi erkekmi erkekler geç geliyor diyorlar genelde :)
Afra3405 Esmademir34 benim 5 buçuk yaşında bi oğlum var canım😍kızı çok istedim bekledim ama nasip bi erkek evladım daha olacak benim sezeryan günüm için geri sayım bu🤭🤭
aanne_1998 Ben 28+5 gün doğum yaptım ikiz gebelik ve bebeklerim şuan yoğun bakımda hanımlar bebeklerim için dua edermisiniz sağlıkla kavuşayım evlatlarıma hamilesiniz dualarınız kabul olur Allahın izniyle 🤲🏻
Pitircigin_annesi aanne_1998 rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin . Hemencik büyüsünler toparlansınlar sağ salim inşallah
QueenM77 mavikelebek3 Ayy banada 2 eylül dedi doktorum. İnşallah erken gelmezlerde o tarihlerde planlandığı gibi olur sağlıkla Allahın izniyle inşallah. Çok heyecanlı ve bi o kadarda korkuyorum sizdede korku varmı
haylaz95 alyass uygulamaya göre 59 ama bakalım merakla ve hayırlısıyla bekliyoruz 😍🤲🏻 Herkese hayırlı ve kolay doğumlar diliyorum 🤲🏻