Evo12 Kaderisko benim bebeğim kız. bu erkekler geç gelir tezine göre bebeğim erkek olsa senesini doldurup gelcekti sanırım😀
NurAyse_nur alyass son 70 🩵 alisverisimizi de önümüzdeki hafta yapacagiz inşallah bebek arabamiz ve besigimizi aldik çok şükür bir tek kiyafet.kaldi 🤗sonrasi canta hazirligi sezeryan oldugumuz icin uygulamaya uyamiyoruz
alyass NurAyse_nur evet bizde sezaryen olacağız ama uygulama ile beraber gidiyoruz şu an 😊 umarım sağlıkla doğarlar 🌸🙏🏻
Yasek alyass uygulamaya göre 14 🥰 ama 1 ya da 2 Eylül doğsun istiyorum, bakalım nasip . 3 Eylül evlilik yıldönümümüz 6 Eylül doğum günüm , inşallah aynı güne denk gelmez .