Minkowski07 13 haftalığım bende ikinci çocuk inşallah aynı durumu bende yaşıyorum belimin ağrısı çok kötü ayakta duramayacak şekilde sürekli oturmak istiyorum ama sanki neden bilmiyorum bu ikinci çocukta daha fazla halsiz ve yorgun hissediyorum vücud ağrım çok fazla