Minkowski07 13+5 haftalığım belimde çok ağrı oluyor kızlar çok erken değil mi bunun için 2. Hamileliğim bu ondanmıdır bilmiyorum çok ağrım oluyor eğilirken vs zor doğruluyorum şimdiden böyleyse sonra napcam bilmiyorum yaşayan var mı bu durumu ?🥲
rahimeiscann Minkowski07 bende yaşıyorum beş ağrısı iş vs yaptığımda ayakta çok kalmamaya bak dinlene dinlene iş yapıyorum dengeyi sağlıyorum 15 haftalık ama yok böyle bir ağrı annem der erkek çoçuğu yaparmış ama diğer oğlumda yaşamadım fark etmiyor bence geçmiş olsun doktor bol su dinlen dedi
Mirosunannesi_0120 Minkowski07 kızlar üçüncü gebelikten sesleniyorum üç daha berbat belindeki ağrıyı doguruyorum sanıyorum hep hele sezeryan yerim korkutmak istemem 😂
Gullu1094 Minkowski07 çok görüyorsan kendini belin onadnda agriyabilir mesela ben aksmaa kdr hiç durmuyorum malum 2 çocuk olunca ev işi normal yani bel ağrısı benim akşam olunca belim nerdeyse kopacak çıkacak yerinden dinlenmedigimizdej oluyor bence stn dinlenince hemn geçiyor ağrı
Fanes 2kizanne ayy merhaba 3. Hamileliğiniz mi sezaryen olmuşsunuz sanırımmm nasılsınızzz nasıl geçiyor
Pink29 2kizanne merhaba ben de oyleyım ya tüm gün evde otırsam bır şey yapmasam sonra beş dk ayağa kalkayım Acayıp ağrıyor dışarda avm gezsem belim mahvoluyor yanı otursam da gezsem de ağrı benımle
Minkowski07 rahimeiscann teşekkür ederim size de geçmiş olsun benim ilk çocuğum oğlan onda son aylarda yaşıyordum ama bu çok erken başladı sanki siz cinsiyetinizi öğrendiniz mi peki
Minkowski07 Mirosunannesi_0120 çok zor gerçekten bazen diyorum büyük konuşmayayım bunu da sağsalim doğurursam yeter Allahım olmayana versin 😂
Mavideniz26 Minkowski07 bende aynı şeyleri yaşıyorum ayakta çok kalsam sırtım agırıyor iş yapsam agırıyor ve o gün sağ kalmamalı agrı girer akşam yatana kadar agrısından duramam kramp giriyor galiba 🥴 belim uyurken de bazen agırıyor yani kasıklarımda hiç agrı yok ama belim zorluyor beni bu hamilelikte
Pink29 Mavideniz26 merhaba benım de aynı sekılde 23.hafta doktorum normal dıyor ama ağrılar dayanılmaz oluyor bazen
Mavideniz26 Pink29 aynen normaldir diye biliyorum mecbur çekecez derdimizi 🤷♀️😂 Sizin bebek kız mı erkek mı canım
2kizanne fanesss ilk bebişim genel oldu 3 sene sonra diğer bebişim sipal oldu ama uyusmadim genel cevirdiler şuan 3 daha dogmadi
fanesss 2kizanne 2 kere mi spinal yanii vee 2. Spinal daha mı farklıydı belirtileri vs bel ağrısı yaptı mı
2kizanne fanesss yani burda sizi yönlendirirmem doğru olmaz ama ben sipinal hiç memun kalmadım zaten sırt agrimda ondan kaldı ama her insan bedeni ayrı