Starmomy aynısı anlattiklarinin birebir aynısını 40 gün yaşadım kanamam da çok oldu ama ben çok stres yaptım bana kimse destek olmadı 5-6 .gün annemler okul açılınca evlerine gittiler ben tek kaldım yemek yaptım çamaşır astım kanamam açılmıştı mahvolmustum varya 14.ayda bile lohusa sendromunu yaşıyordum çok kötüydü etrafında yardım edenin varsa kafan rahattır çayını al eline yavaş yavas evde gez çayını iç kafanı dağıt İnanlı kısin aşırı zordu şuan yaz yibe cam açılıyor balkonfa oturuliykr yan uzanıp emizrmeyi dene biri sana yardımcı olsun yan yat bebeği de yanına al kendini üzme baktın ki süt hiç gelmeyevek ama sen yine de dene yani o muhakkak geliyor gelmese de mama desteği al bir süre sonra bedenin toparlayinca tekrar memeyi denersin benim bir gün 180 ml gelen sütun bir anda 35 ml e düştü gece sabaha kadar uyuyamadım sütüm bitiyor ben bu çocuğu nasol doyuracahim stresin yaptığı şeye bakar misin sen sakın olacaksın çözüm üreteceksin