Starmomy merhaba çok geçmiş olsun öncelikle, bende çok acı çektim bebeğimle kolay kolay ilgilenemiyordum oturup rahat bi şekilde bebeğimi emziremiyordum ama mecburdumda emzirmeseydim aç kalıcaktı kendimi zorlayıp öyle otururdum ama kesinlikle tam oturmazdım hep yan otururdum tam oturunca dikişlerin açılma ihtimali oluyor çünkü, bide o bölgeyi temiz ve kuru tutmaya çalışırdım sarı kantaron yağı rahataltıyor bu arada, aman diyim kabız olmamaya dikkat et diyim kabızlık olunca ağrın çok kötü olur