Mehmettugce bilgemomy güzel ilerlerse 37-38 alınıyor normal doğum için ama ben 2 bebekte de gittim 36 da dikişler atmış 3 cm açıklık. Var hop doğuma 😂
bilgemomy misafir4578 25 den sonra hızlı geçiyor geçecek inşallah 34/36 ları göreceksin inşalllah canım benim sende 💖🥹
misafir4578 bilgemomy Yaa amin inşallah hepimiz hayırlısıyla kucağımıza alalimda 🤲🏻 sizin ilerleyen haftalariniz bana ümit oluyor zaten 🙏🏻🌸
Mehmettugce bilgemomy ben mental olarak 40haftalıktan beterim yürüyemiyorum nefes alamıyorum gece Urfa çekilmiyor geçmiyor
bilgemomy Mehmettugce adette olmadığımız için hamilelik ve menopozluk herşey karışmış bi vaziyette 😂 Allah yardımcınız olsnn
Mybabyyyyy1 Mehmettugce merhabalar idare etmeye çalışıyorum ama biraz bunaldım 13 haftadır sürekli yatmaktan sanırım tabi yinede çok şükür bu haftalara kadar gelebildim 😇🙏 siz nasılsınız ?
Mehmettugce Mybabyyyyy1 inanın bebeğimizi alıp gelince evimize herşey geçecek 🫶🏻bende 32 den gün yiyorum artık bazen yürüyorum bazen yürüyemiyorum 3 çocuk ev zor oluyor ama sona yaklaştık
Mybabyyyyy1 misafir4578 inan bana o haftalara geldiğinde bile rahatlamıyorsun , sanırım hepimiz sağ Salim bebeklerimizi kucağımıza alınca rahatlayacağız
Mybabyyyyy1 bilgemomy o mental çöküşe benide yazar mısınız 😂 . Hem bu haftalara gelmemize şükredip hem depresyona girmek gerçekten çok zor 😂
Tucci Mehmettugce 36.haftadayız bu zamanları gördük darısı sizlere bugğn biraz baskı var kasıklarımda enerjim yok 🥺 Geçiyor zaman sayılı günler çanuk geçiyor 🥲🌸
Tucci Mehmettugce Biraz daha beklesin zaten gebelik kolestazı da çıktı serklaj da var gelince hepsi geliyor 😂😂 Azıcık daha sabretsin öyle gelsin 🥲
bilgemomy Mybabyyyyy1 31 haftalık kısalma oldu bi 28 de şimdi tekrar 40 mm oldu progestan falan devam işte kasılma yok ağırlaştım ama yaa belim sanki bazen tasıyamıcsk sanıyorum 😬😬😬
Mehmettugce bilgemomy aman ne korkacaksın ben 36 dan değil 40 a kdr kalmaktan daha çok korkuyorum inan 😂