Mehmettugce bilgemomy aman ne korkacaksın ben 36 dan değil 40 a kdr kalmaktan daha çok korkuyorum inan 😂
bilgemomy Mybabyyyyy1 31 haftalık kısalma oldu bi 28 de şimdi tekrar 40 mm oldu progestan falan devam işte kasılma yok ağırlaştım ama yaa belim sanki bazen tasıyamıcsk sanıyorum 😬😬😬