Zezeyyuu LadyX ye ye de sağlıklı şeyler ye bari cipsi falan kılo alımını bırak kalıcı yağ oluyor kuru üzüm kayısı kendın yap kurabıye falan kahvenın yanına tüket kesiyor zaten o meyve falan 🤣🤣 Allah ne verdiyse çalıyon🤣 ama sende haklısın ınsan çok kötü oluyor emzirince baş dönmesi günlerce yemek yemiyor hissi içinin böyle yağ gibi akması 🤣
LadyX Zezeyyuu aynen şimdi mesela emzirdikten sonra muzlu süt yapıp içtim 😅 aklım ise saklama kabındaki kuru pastada 🙈
Kabiyra00 LadyX kesilmedi ama azalma da oldu mu olmadı mi emin değilim. 45 günlüktü gittigimizde. Döndüğümüzde de 4,5 aylıktı. Sık sık emziriyordum. Emzirme sonrası sagdigimda da iki memeden 40 ml anca cikiyordu . 3-4 saat emzirmeyip sagdigimda 90 ml buluyordu iki memeden. İyi mi kötü mü bilmiyorum. Ek olarak mama veriyordum günde 2-3 kez. Her seferinde 60 ml iciriyordum. Yani 3-4 aylık bir bebek için az bir miktar aslında. Kilo alımı iyiydi. Aylık 1000-1300gr arası alıyordu.
LadyX Kabiyra00 ben de ne kadar emzirsem de doymuyor gibi hissediyorum gerçekten bir de yemeyi azaltırsam iyice aç bırakırım diye de korkuyorum 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
fatmanur12390 Ben de kilo almak için diyetisyene gidiyorum emziriyorum bebeğim 26 günlük temmuzda dogum yaptım şuan 54 kiloya düştüm aşırı halsizim her şey de yiyorum ama çok bitap düştüm
LadyX fatmanur12390 çünkü emzirmek çok kalori yaktırıyormuş zaten ben hayatımda bu kadar terlediğimi hatırlamıyorum
Deleted33000 LadyX 49 günlük bebeğim var bende sabahı zor ediyorum gece emzirdikten sonra mutfakta dolanıyorum ne bulursam ağzıma atıyorum bişey bulamazsam bı bardak su içip geri uyuyorum kahvaltıdan öğlen yemeğine kadar tatlı tuzlu ne bulursam yiyorum eğer yemezsem hemen sütüm azalıyor ben Allah’tan çabuk kilo almam inşallah böyle devam eder
LadyX Deleted33000 her emzirmeden sonra muhakkak bir bardak su için diyorlar zaten. Ben de onu yapıyorum gece bir şey yemesem de gün içinde dediğiniz gibi ağzıma ne bulsam tepiştiriyorum hani hiç de öyle iştahlı bir tip filan değilimdir 😅
ErsBegAs LadyX Bende de iştah kaybı var sadece akşam yemeği eşimle yiyorum, enerjim tamamen düştü, takviyelermi de almıyorum.. Kilo vermeye odaklandım sanki sadece
LadyX ErsBegAs canımsın 🫶🏻 eğer sütün iyi geliyorsa sorun yok diyeceğim ama enerjin ve modun da çok önemli çünkü bu biciriklerle resmen savaşıyoruz emzirirken, altını değiştirirken, gazını alırken, uyutmaya çalışırken full+full enerji gerekiyor 🥹
Eekeayse SudeNazz9 Ay Allah im yaa ben de seviniyordum gebelikte cok kilo almadim lohusalikta da veririm aldiklarimi diye hayir daha da almamaliyim ya olmazz 🥸🥸🥸 Napsak ki acaba proteinden zengin mi beslensek simdiden derdi dustu doguma son 45 gun falan
SudeNazz9 Eekeayse ay bilmiyorum, herkes dediki ne güzel bir hamilelik oldu hemen hemen hic kilo almadın, simdi ise yrmezsem başım dönüyo mecbur yiyorum, hadi hayırlısı😅😅🥲🥲
Elfo Ayy herkes böyle diyince bende çok korkmuştum ama hamileliğimde yediklerimi yakıyorum sanırım akşama kadar ağzıma bişey atamıyorum resmen hissetmiyorum açlığımı sadece suyla geçiriyorum çoğu zaman günü :)
ddefnos LadyX sezeryanla ve alınan ilaçlarla ilgili var mı bilmiyorum eve geldikten sonraki 1 hafta canim hiç bisey yemek istemedi sadece kahvaltı ve petibör hoşaf ile besleniyordum sütüm iyiydi ama bebek büyüdükçe tabi o enerji çekilmesi hali oluştu genelde kahvaltıda helva tahin tükettim o enerji veriyor ama en önemlisi bol su bide ara öğün yapmak hafif meyve ve kuruyemis gibi
Lacta ddefnos Emziren annelerde ara öğün şart. Sadece ana öğün beslenmesi yanlış. Çoğu anne bu şekilde besleniyor. Aralarda da enerji düşüklüğü, emzirme sonrası göz kararması, baş dönmesi yaşanıyor.
Deleted33000 LadyX valla ben hamileliğin yarısına kadar aç dolaştım çok kilo vermiştim sonralarda yemeye başladım ama çok şeyden tiksinmiştim şimdi tiksinmelerde geçiyor oturdummu baya bı yiyorum normalde bende senin gibi iştahlı biri değilim valla akşam erken yada az yedimmi gece atıyorum bişeyler tatlı özellikle bayılıyorum
Lacta LadyX Bir süre sonra normale dönmeye çalışın. Yoksa hamilelik kadar kilo alınıyor malesef. Yemenin sonu yok. Ben bu dönemde bazı eğitimlere katıldım. Oradaki öğrendiklerimi uyguladım. Yoksa kilo aldı başını gidiyordu 😅