LadyX
İlk doğumdan sonra ben de böyleydim. Allah annemden razı olsun. Abur cubur değil ama gunde 5-6 öğün ana ve ara öğün yerdim.kitliktan çıkmış gibiydim. Aşırı susuyordum bir de. 45 gün sonra eşimin ailesinin yanına gittim. Sabah 8de kahvaltı aksam 6-7de akşam yemeği yerlerdi. Aç şekilde dolandım durdum. Evde olmadıkları zaman dolabı açıp bakiyordum yiyecek ne var diye. Boştu genelde dolap. Bos dediğim, zaten ne yumurta yenirdi doğru dürüst ne peynir ne yogurt.proteine dair hiçbir sey olmazdı. Karnımı suyla doyuruyordum, 3 ay kadar böyle sürdü. Eşimin işinden dolayı uzun kalmıştım. Döner dönmez eşim işinden ayrılsın diyr baskı yaptım. İnşallah bundan sonra muhtaç kalmam onlara.