babymom2026 Babymom8 sen içinden ne geçiyorsa onu yap ben gibi erken öğrenmişsin aklın kalacaksa ver kan yada doktora randevu al o istiyor komple kan idrar
Babymom8 babymom2026 doktor 2 gün sonra geldi dedi dün konuştuk enfeksiyon var ya bende ondan evhamlandım
Melek2806 Babymom8 hayırlı olsun inşallah sağlıkla gelir devamı 🙏🏻 aradaki mesajları okuyamadım ama enfeksiyon vardı demişsiniz muhakkak enfeksiyon için doktorla konuşun gebelikte tutunmaya risk yaratmasın
Myyfamily babymom2026 evet ilk başlarda normal canım benimde öyleydi şimdi 21 e girmek üzereyim haftasıyla uyumlu ilerliyoruz
Melek2806 Babymom8 ben ilk hamileliğimde iş yerinde sandalyenin üstünde bile uyuyakalıyordum uyku normal. Doktora tekrar gidene kadar bol bol su için ben çok fazla enfeksiyon problemi yaşadım
Babymom8 Melek2806 bende çok yaşıyorum hem bağışıklık zayıf hemde işyerinde illaki lavobo kullanıyoruz
Babymom8 bebeklerim__ sağol güzelim benim iyi ki varsınız herbirinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum güzel dilekleriniz için 🌷