Babymom8 hayırlı olsun öncelikle 🙂sabredebilirseniz 10 gün daha bekleyip öyle hastaneye gidin,birde ben olsam kese görünene kadar her iki günde bir kan vermezdim pazartesi birdaha verin düzenli artış olmuşsa bekleyip hastaneye gidin,ben bekledim gittiğimde kese gördük hiç beta takibi yapmadan bebeği gördük en son 16.haftamda sağlık ocağından hamileymissin gelde bir vitamin değerlerine bakalım diye aramışlar di öyle kan tahlili yaptırmıştım 😀