newera Babymom8 benim de testim böyle çıktı 4 gün oldu ama kan vermedim henüz sizde ne gibi belirtiler var ?
newera Babymom8 benim de belim ağrıyor kasıklarım da ağrıyor . Göğüslerim çok acımıyor sizinde öyle mi daha önce düşük yaptığım için test yapmak istemiyorum başka
Babymom8 newera gögüslerim bi gün acıuo dayanılmıcak kadar bi gün acımıyor enfeksiyon kafamı karıştırıyor muhtemelen belirti olmaz daha ya çok küçük haftalarımız
[silindi] Babymom8 Bende öyleyim doktor idrar tolu için bir ilaç yazdı ama şuan tanın yoksa bol bol su iç sürekli idrsr çıkılı oldukça enfeksiyonu atıcaksındır
Babymom8 [silindi] 3 litreden fazla su içiyorum sık idrara çıkıyorum ama 2 aydır geçmiyor yeşil akıntım var
umutluanneaday Ya acaba rica etsem benim testime de bakabilir misiniz bat’a 3 gün var çok silik ikinci çizgi gözle net görülüyor ama fotoğrafta tam çıkmadı sanırım ya da test mı bozuk anlayanlar yardımcı olabilir mi lütfen 🤲🏻 test predictor earyl
[silindi] umutluanneaday aslında görünüyor ama control çizgi olması gerektiği gibi değil sanki tavsiyem bir kaç gün sonra tekrar dene test baya iyi diye biliyorum
umutluanneaday [silindi] ya evet bende c çizgisi yüzünden tereddüt ettim çok teşekkür ederim sağolun 🤲🏻 tekrar yapayım birkaç gün sonra 🌸🌸