Gizemt5 Çam ve Sakura ya gittim Perinatoloji 2 lı tarama ve detaylı ikisinde de , benim de ilk tereddüyüm oldu ama akrabam o şekilde gittiği için bende gittim tüm Dr lar bakar, zaten kadın doğumcu kaydımızı oraya acıyor sormuyor bile Perinatoloji neden geldin riskli mi vs diye, yapıyor işlemlerini