rosee233 mrvrm bende bi dilimi sallladım , ne farkeder sizi ne ilgilendirir diyecektim geri kırmak istemedim dünya hassas kalpliler için zor , Awox sizde kuruma çizgisi çıkarıyor mu saatler geçince veya 30 dk sonra
Masalceylan rosee233 hiç uğraşmayın internetten alın trendyoldan ben öyle yapmıştım gebeliğimi de öyle öğrendim laboquick marka alabilirsin güvenilir
rosee233 mrvrm ben de şuan ilk 5 dk içinde çizgi çıkıyor sonradan çizgi kayboluyor Ama çizgi bariz çıkıyor silik olsada direkt gözüküyor ama son ilişkim 31 Temmuz En son 18 ağustosta negatif çıktı kan adetim 8 gün gecikti hamile olma ihtimalim yok gibi dünden beri silik çizgi çıkıyor bariz şekilde
[silindi] rosee233 normal test olarak laboquick in setini almıştım erken gebelik olarakta predictor almıştım
oglussannesiiii rosee233 ben 1 kere eczaneden aldım artımed diye test vermişler yanlış pozitif çıkardı sonra internetten ovülasyon testi alınca yanında hediye olarak geldi 6 tane gebelik testi onla öğrendim hamile olduğumu küçük bir ilçede yaşıyorsanız yada evin yakınlarından alıyorsanız yapıyorlar hadsizlik o yüzden hiç gidip gelmim dedim internet en mantıklısı
rosee233 oglussannesiiii istnabulda yaşıyorum ama zihniyet meselesi galiba ¾ eczaneci böyle yaptı :( bahsettiğiniz marka hangisi
Yenibirannee rosee233 her konuda öyleler merak etmeyin yaa bende hiç sevmiyorum bende çocuklarıma alacağım ilaç için hesap veriyorum her seferinde ilk kez mi alıyosun ne için kullanacaksın vs.. yani öksürük şurubunu ne için kullanabilirim ki 😒😒 gerçekten değişikler
rosee233 Yenibirannee herkes işini yapsa keşke , bazen hizmet sunan kişilerin soğuk nevale olmasını şuan anlıyorum aslında daha profesyoneller
Babymom8 rosee233 amin inşallah bana bi arkadaşım hep şey der sen çok nezaketli olduğun için insanlar bunu zayıflık sanıp sana hadsizlik yapıyor ve ben buna artık gerçekten çok ikna oluyorum
rosee233 Babymom8 bende eve gelene kadar bunu düşündüm galina yüz ifademden sorul şeklimden bile naif birisi olduğumu anlayıp oradan cesaret edip soruyorlar diye
Selim_Alparslan rosee233 İlk gebeligimde eczaneden almıştım o zaman 19 yasindaydim. Anlamsız şekilde utanma yaşadım belki erkekti o yüzden bilemiyorum halbuki doğanın kanunu. Ama ikinci bebegimde trendyoldan Prodoctor erken gebelik testi aldim 5 li. Eczaneye gitmek istemedim nedense🤷🏼♀️ İnsanlar tuhaf artık her şeyi anlamaya çalışmıyorum bu yüzden 🌺
rosee233 Selim_Alparslan erkek olunca zaten baya geriliyor utanıyor insan, kadınlar olarak dediğiniz hep böyleyiz , hemcinsimden alırkende sorması çok saçma oluyo işte
Babymom8 rosee233 kesinlikle ondan ya ben daha bugün bu yüzden aştımda çalışan adamdan nerdeyse azar işittim ben hesap soracağıma bana bağırop hesap soruuorlar yoruluyorum üzülüyorum bu duruma kimseyi incitmeyi sevmiyorum istesemde öyle biri olamam ki
tahamommy rosee233 aaa hiç böyle bişeyle karşılaşmadım bencede hadsizlik bu yani, sürekli aynı eczaneye gitmeyi sevmiyorum zaten alabiliyosan 4-5 tane trendyoldan falan al
myangelson rosee233 ben prodoctor kullandım erken gebelik olarak. Kaset test olarak da laboquick iyiydi ben aldığım zamanlar hiç yalancı pozitif görmemiştim