Babymom8 rosee233 kesinlikle ondan ya ben daha bugün bu yüzden aştımda çalışan adamdan nerdeyse azar işittim ben hesap soracağıma bana bağırop hesap soruuorlar yoruluyorum üzülüyorum bu duruma kimseyi incitmeyi sevmiyorum istesemde öyle biri olamam ki
mavi123_ rosee233 ben şimdiye kadar karşılaşmadım fazlada gitmedim test için ama malesef bazı insanlar hadsiz oluyor ve bu eczacı, doktor, bakal tanımıyor. Bencede internetten alın
rosee233 Selim_Alparslan erkek olunca zaten baya geriliyor utanıyor insan, kadınlar olarak dediğiniz hep böyleyiz , hemcinsimden alırkende sorması çok saçma oluyo işte
[silindi] rosee233 normal test olarak laboquick in setini almıştım erken gebelik olarakta predictor almıştım