Sevgili bebek isteyen anneler bunu sadece ben mi yaşıyorum diye sormak istedim , ben bebek isteyen birisi olarak her döngünün sonuna doğru eczaneye gidip gebelik testi alıyorum, bazen heyecandan erken aldığım oluyor bu yüzden tekrardan test alma isteğim olabiliyor , ama istisnasız hangi eczaneye bir ikinci defa test almaya gitsem, “hamilelik çıkmadı mı , var mı , test bozuk mu çıktı, hadi hayırlısı olsun hakkınızda “gibi konuyu ben açmadan yorumlar alıyorum . Son gittiğim eczaneci ise siz daha önce de gelmiş miydiniz diye saçma bir soru sordu , resmen eczaneciler artık sormasın diye devamlı başka bir eczane bulmaya çalışıyorum , bu durumu yaşayan sadece ben miyim diye merak ettim , bu gidişle internetten 50 tane test almamız gerekecek herhalde