2melekannesi_ ben denizlide yaptım doğumu, eylülde doğdu kızım 36 haftalıkken falan memlekete geldik biz ailelerimizin yanında olmak için doğum sonrasında. Doğumdan sonra zaten izin süreci başlıyor, müdürüm çok anlayışlıydı evrakların fotoğraflarını wp üzerinden gönderiyordum. Şırnak’a bebek yirmi günlükken geri döndük, eşimin babalık izni ve rapor süresi bitince. Raporları o yüzden ordaki aile hekiminden aldım, denizlide kalsaydık doğumu yaptıran doktor heyet raporu da verecekti. Raporları eşim götürüyordu okula galiba, hiç rapor teslim etmek için hususi çıkmadım evden.
36 hafta boyunca gebelik takibimimi yapan doktor da trip atmıştı hatta, 40 çıkınca kontrole tekrar ona gittiğimizde :) kendi hastalarıma bile rapor yazamıyoruz çok sıkıştırıyorlar demişti. Doğumu başka hastanede yapınca bozulmuş. Doğuda biraz fazla rapor alındığı için öğretmenler tarafından biraz sıkıntı oluyordu sanırım.