2melekannesi_ Catperson ayy inşallah böyle anlayışlı idarecilere denk geleyim ben de 🤲🏻 doktorunuz da çok tatlıymış ya ne güzel🤭 süreçte hep iyilerle karşılaştırsın rabbim ya gerçekten yoksa onu düşün bunu düşün bazen yoruluyor insan herşey tıkır tıkır ilerler kolaylıkla umarım🩷
Catperson 2melekannesi_ inşallah her şey çok güzel olur 🙏 o zamanki aile hekimimizin eşi de aynı dönem gebeydi, başında olan halden anlıyor, hassastı bebek konusunda çok o yüzden 😄
Catperson UmayAna_ evet biraz sıkıntı oluyormuş rapor konusu. Burda rapor alan olmuyor genelde ücretsiz izne ayrılıyorlar, bizim öyle bir şansımız yok. Tek maaş sadece ev kirası ve faturalara bile yetmez. Biran önce bakıcı bulmaya çalışacağım.
UmayAna_ Catperson bende ücretsiz izine ayrılamam imkanı yok ,sözleşmeli sürem uzar kadroya geç geçerim. Hatay’da calisiuorum birde konteynerde kaliuorum. Süreyi uzatma lüksüm yok 🥴