2melekannesi_ doktoruna göre değişiyor canım o ben ilkinde Şırnak’ta götev yapıyordum. Ordaki doktor hamileyken kontrolü geciktirdim diye kızmıştı bile bana, bebek bu işi mi bekleyecek diye. Doğumdan sonra da beşer gün şeklinde rapor yazıyordu. Kadın doğumcunuzla da konuşun bi ara heyet raporu konusunu. Şimdilerde nasıl bilmiyorum, eskiden yazıyordu kendi hastalarına doktorlar.