Kuzeyinannesiiii ama benım ıkıncı gebelıgımm ılk gebelıgımde tam 30 kılo almıstım bunda dıkkt edıyorum yanıı cok yeyıncee cocukk cok kılo almıyor onu ogrendım saglık. Beslenıyorum abur cubur tuketmıyorum ılk oglumda sadece dpgumdan sonra 8 kılo gıtmıstıı mahvolmustumm verne kadar bunda verdım cokk sukurr saglıklı kılo alıyorum