Kuzeyinannesiiii Seymasel68 insanin elindede olmuyor bendd cok yrmek istemiyorum ama kendime engel olamiyorum😑
aysenuraysenur Turgutbebek yok canim Allaha şükür şekerde çok tatlı yiyoyorum ondan oluyor bide normalde bunyemde kilo almaya çok müsait 🤔😂
Ezgiadgzldmr Nerm7n öle canım çok su içiyorum bir de ilk 4 ay çok yiyemedim çıkardım hep ama bebeğim kilo alıyor şükür
Sezenkarademir Kuzeyinannesiiii canım biraz fazla gibi. Yani bünyede bünyeye değişir diyorlar ama biraz daha dikkat etmeye çalış. Son aylar daha çok alırmışız.
Sezenkarademir Ezgiadgzldmr kız zaten çocuk 1 kilo hemen hemen. Sen hiç kendin yağ depolayamamışsın ya 😂
Zeytinusss Kuzeyinannesiiii valla kendime bakarsam gayet normalsin bence 😅 58 ile başladım 19+4 70 kilo idim son tartıldığım da
Turgutbebek aysenuraysenur benimde öyle çok müsait hemen alırım şuan 29+1iz Allahtan 6 kilo falan aldım kendime sasiyorum