MelikeGkhn Allah kabul etsin, namazdan Kur’andan ayırmasın bizi inşallah. Canım bence son raddeye kadar namazı normal seyrinde kıl. Hem ilerisi için sana yardımcı da olur, açılma kolay olur diye düşünüyorum. Ki zaten doktorlarda son aylara doğru söylüyo ya yer silin eğilip kalkın felan diye..