MelikeGkhn 35+2 haftalığım. Bu zamana kadar normal kılıyordum. Ama 1 haftadır cok zorlandım. Hatta cok ağrım oldu. Secdeye gittikten sonra ayağa kalkamıyorum. Doğrulamıyordum yani. Kasıklarım cok fena batıyordu. 1 2 saat sürüyor bu agrı. Artık oturarak kılmaya başladım bende 🙄 oturarak kıldığım halde bile secdeye giderken nefesim daralıyor. Nefes nefese kalıyorum. Zar zor kılmaya çalışıyorum yinede. Allah kabul eder inşallah