MelikeGkhn ben bunu hamileyken diyanete sormuştum ve verdiği cevabı yazıyorum siz karar verirsiniz
“Dinimizde sorumluluklar kulun gücüne göre belirlenmiş, gücü aşan durumlar için kolaylaştırma esası getirilmiştir. Hastalık da bu kolaylaştırma sebepleri arasında yer almaktadır. Hastalığından/hamileliğinden dolayı namazda rüku ve secde yapamayacak durumda olan kişi oturduğu yerden kolayına geldiği şekilde, mesela bağdaş kurarak veya ayaklarını yana veya öne doğru uzatarak oturup namazını kılar. Ayaklarını yana veya kıbleye uzatarak da olsa yere oturamayan kişi, ayakta veya tabure, sandalye, sedir vb. yerlere oturarak namazını ima ile kılabilir.
Buna göre siz de eğer mümkünse vakit namazların farzlarını normal olarak kılmaya çalışın. Eğer buna da gücünüz yetmiyorsa hem farz hem de sünnetleri oturarak kılabilirsiniz.”