Nadiya07 Başınız sağolsun sizin de. Prenatal kayıp sanki haklarından mahrum gibi, yas için bile öyle bir sınıflandırma var. Ama bu çok yürek yakan bir şey. O bebeklerin de saygıya, anılmaya ve hakkıyla yasının tutulmasına ihtiyacı var. Bunu aslında “ne söyleyeceğini bilememek/acısını hatırlatmak” gibi düşüncelerle sormamak anneler olarak bizi daha çok yaralıyor. En azından ben öyleyim ve benim gibi birçok anne var.