Başın sağolsun canım arkadaşım. Rabbim sabır versin yüreğine inşirah ferahlığı versin inşallah. Ama lütfen güçlü ol olurmu. 8 ağustosta bende kızımı kaybettim 37+3 haftalıktık 3 gün vardı doğumumuza ama kontrol diye gittiğimde kalbi durmuştu meleğimin. Acısı geçmiyor sadece gün geçtikçe rabbim sabrını veriyor. Şer olarak gördüğümüz herşeyde de vardır bir hayır. Rabbimin emanetine sarılıp kokusunu içimize çekemeden tekrar kendisine emanet ettik. Şimdi çocuklarımız orada arkadaş bile olmuşlardır onlar mutludur üzülme sakın annesi onlar bize şefaatçi olacaklar ne mutlu bize. Hamd olsun diyelim başımıza gelen herşeye