@Minaonur bende kaybettim, bir düşük yaptım. Ablam bir ölü doğum yaptı. Hepsi ayrı ayrı çok zor. Yaşamayan kimse de bilmez. Rabbim sabırlar versin, güç kuvvet versin. Başın sağ olsun. Seni bekleyen bir şefaatçin var öteki dünyada..🙏🏻 İnşirah süresi okumanı tavsiye ederim, dinlemeni yüksek sesle.