Muhkub bende polikistik över hastasıyım canım adetlerim duzuenli ya 2 gün erken olurum şüphelendim erken gebelik testi yaptım çıkmadı bugün göğüs ağrım da olunca supelendim 3.gecikmeyle yaptım silik çıktı hakkımızda hayırlısı olsun varsa sağlıcakla dogsunlar Rabbim bize de çocuklarımıza da sabrını versin inşallah oğlunu anlatınca resmen kızımı gördüm o da aynı oyuncak elbise asla paylaşmaz hamileyken karnımı seviyordu doğdu 3 gün küvezde kaldı eve aldık geldik bunu annesine götürün dedi 😂
Kaybın için üzüldüm başın sağ olsun canım 😥