Brna-34 atesvesu devlette yapılmıyor canım bende gitmistim ama yapılmadığı söylenmişti özelde yapılıyor veya sağlık ocağında yaptirabilirsin
atesvesu ppmerlina amin canım İnşallah hayırlı sağlıklı doğsun Rabbim isteyen herkese versin sadece korkuyorum 3 çocuğa yetebilir miyim diye
Muhkub atesvesu ay hayırlı olsun cnm bnde şimdi kan verme sırasındayım bakalım sonuç be zamn çıkarsa. Dahiliye takip et e nabız dan gebeysen hemn randevu al K.D dedi
Muhkub Testim çıktı negatif 2.0 çikmiş ohh rahatladım yaa. Rabbim isteyenlere nasip etsin inşallah. Bn çok korktum valla baş edemzdim hamilelik le şuan çocuğun okul dönmi olmasa neyse de her gün git gel ağrı tutardı beniii. Demkki stresten olmuyorum
ppmerlina atesvesu aa valla sen gökten yapmadın bu bebeyi bitanem elinden geldiğince zorla Yapsın yani biraz pışpış yapsa çamaşır assa bile sana nasıl faydası olur
atesvesu ppmerlina valla bu sefer yardım edecek hatta kızım ilk okula başlıyor sabhalari o bırakacak okula bu sefer açarım ağzımı 😂 dediğin gibi tek başıma yapmadim