[silindi] Mavimsimavi ayda iki defa yumurtlamıyoruz canım eğer iki yumurtan çatlarsa 24 saat arayla çatlarmış farklı günlerde olması çok çok nadir bir durummuş çünkü bir kere yumurtlayınca 2. Yumurtlamayı hormonlar engellermiş
bebekbekleme Kızlar benimde aynı tarihler sat 2 ağustos çatlama 17 ağustos bat 1 eylül deneme de 2.ayımız inşallah bu ay hepimiz güzel haberleri alırız
Akseec bebekbekleme inşallah canım hepimiz burdan birbirimize haber verelim güzel haberlerle gelelim inşallah 🥰❤️🤲🏻
ebru_yldrm bebekbekleme merhaba benim de sat 2 ağustos ve ben dün hamile olduğumu öğrendim inşallah sizinde öyledir çenemde kocaman bir sivilce var ve kasığımda damar çekilmesi gibi ağrı ayrıca adet sancısı gibi sancılarım var
fatmanur3824 Talihkusu6666 evet yaaa haberleşelim inşallah oluuuurrr bu ay güzel haberleri paylaşırız burdan😍
Akseec fatmanur3824 yook sorun değil canım ama ilk defa 14. Günde yumurtladım ondan sevindim ben bi de ameliyat oldumya normal insanların ayarına döndüm herhalde dedim😀 bende 4 miyom vardı herşeyim anormaldi
fatmanur3824 Akseec hee anladım şimdi bir de hangi gün olduğunu döngü süren etkiliyormuş 28 günde bir adet görüyorsan 14. Gün 26 ise 12. Gün inşallahhh hepimizin olsun ya
Babymom8 bebekbekleme yok ben enfeksiyondan başarabildiğimizi sanmıyorum yaaa hatta erken gebelik testi var yapmak bile istemiyorum sanki adet olcam
Akseec fatmanur3824 ay ben yarın ya da yarındam sonra yapcam ama kesin negatif pek yapasımda yok o yüzden
fatmanur3824 Akseec evet ben de negatif görmekten korktuğum için yapmıcam sanırım dayanıp son günler yapıcam erken yapıp negatif çıkınca pozitife döner mi diye bekleyip durmuştum geçen ay