ebru_yldrm Ay ebru hanım bugün aynı durum bende de var canım sol tarafım yürürken özellikle sanki bir şey batıyor inşallah belirtidir
Daha adrtime var çenemde sivilce çıktı burda okumuştum bu da sanki belirtiydi😂 bı yorumu yazdım bir sohbete yarın yapıcam inşallah pozitif çıkar ya
Hayırlı olsun sizin için çok sevindimmm kan ne zaman vereceksiniz hangi testi yaptınız