Babymom8 bidaha gittin mi doktora benim yeşil hiç olmadı ama idrarım pütürlüydü ve çok kasık ağrısı çektim tatilde ilk havuza girdikten sonra zehir oldu gittiğim tatilde sonra geldim 3 fitil bi antibiyotik toz kullandım hop geçti. Biz 2 yıllık evliyiz 3. Yıla girdik ilk 5 ay korundum sonra bıraktım gittiğim doktorlar bitane miyomum var zararsız dedi hsg herşeyi yaptırmıştım meğer 4 tane miyomum varmış iyi bi doktor araştırıp hepsini aldırdım çünkü miyomlarım rahmimin şeklini bozmuş hiçbiri söylemedi en son gittiğim doktor söyledi. O miyomlarla bi de bana 2 defa aşılama yaptılar çok çektim yani anlayacağın