Deletedmom_787 Akseec o zaman ben test yapmayım ama her 2 güne bir ya da gün aşırı ilişki yaşayayım eşimle bu mantıklı olur gibi
Deletedmom_787 Mavimsimavi şöyle bir durumda var ben pik günü testi 15.30 da yaptım pik gördüm gece 23.30 da yaptığımda hafif silikleşmeye başlamıştı bende onu görünce eşimle tekrardan birliktelik yaşadım
Mavimsimavi Deletedmom_787 şöyle birşey ben kendimden örnek vereyim ben silik olduğu gün öğlen test yaptım akşamı ilişki yaşadım ertesi günü koyulaşmaya başladı hatta pik diye düşündüm ama asıl pik pazartesi oldu yani tek ilişki yaşadım bir daha olmadı salıda çatladı zaten nasip diyorum. Senin içinde daha şanslısın hem pik hem çatlama ikisinide değerlendirmişsin inşallah tutar 🩷
Mavimsimavi Deletedmom_787 biliyorum tabiki gönlümüzden geçen olsun minik kuşlar gelsin ay olursa hepimizin aynı sene çocukları olcak 🥰😬
Deletedmom_787 Mavimsimavi olsun canım benim hiç belli olmaz sperm zaten 3-5 gün yaşıyormuş hepimizin de bebişleri tutunsun inşallah 💕🙏🏻🌸bende şu sıkıntı oldu pikten 1 gün önce pik günü 2 defa ilişki yaşandı ama 18 i çatlama günü yapamadık bugünü değerlendik ama şöyle dediğim gibi pik günü merak edip 23.30 gibi test yaptığımda silikleşme gördüm ve dedim ki belkide çatlama başladı hemen birliktelik yaşayayım öylelikle pik günü 2. Birlikteliği yaşadık gece inşallah faydaıs olur 🥺🥺
Deletedmom_787 Mavimsimavi hahhahshah demi doğru doğum tarihleri bile yakın olur 😅😅 bakalım inşallah rabbim nasip etsin de
Mavimsimavi Deletedmom_787 olur olur zaten çatlıyan yumurta 12.24 saat canlı kalıyor illaki olur inşallah tabi
Deletedmom_787 Mavimsimavi birde şöyle bir şey oldu ben 28 temmuzda regl oldum telefonda uygulama 11 ağustosta yumurtlama dedi ama 17 sinde gördğm piki regl döngüsü de kaymış olur demi
Akseec Deletedmom_787 kayar canım yumurtlama gününe göre değişir yumurtlamadan 14-16 gün sonra regl olursun
Talihkusu6666 Akseec yumurtlama 16 Agustos 17si de Catlama sat 5 🤣erkek yumurtlama gördüm insallah olur hepimizin bu ay 🥹❤️
fatmanur3824 Talihkusu6666 benimle her şeyiniz aynı şuan ben de 5 ağustosta adet oldum ve pik çatlama günlerimiz de aynı😂 inşallah olur yaaa geçen aydan hatırlıyorum sanki sizi
Akseec Talihkusu6666 inşallahhh bende hep 12-13. Günler yumurtlardım ilk defa miyomları aldırınca herkes gibi 14. Günde yumurtladım sanırım bişeyler düzene giriyo dedim umutlandım aminnn canım❤️ 🥹
fatmanur3824 Akseec siz devam ediyo musunuz hala değerlendirmeye benim de 16 pik 17 çatlama oldu 16,17,18 değerlendirdik ama dün yapamadım doğru günler geçti di mi artık
Akseec fatmanur3824 ben artık 2 günde 1 olarak devam ediyorum yumurtlama öncesi 2 günü ve yumurtlama dönemini full değerlendirdim canım
Talihkusu6666 fatmanur3824 aaaaaaa 🥹🥹🥹❤️❤️❤️ suan cok heycanlandim ayni günler hepsiii kiz biz haberleserim 7-24 hahah
fatmaklcasln Deletedmom_787 pik günlerimiz aynı inşallah birbirimize hayırlı haberler veririz ne zaman test yapıcaksın
Deletedmom_787 fatmaklcasln ay inşallah çatlama 18 inde olmuş dediler 28 ağustosta test yapsak mı sence 💕🌸
fatmaklcasln Deletedmom_787 olur valla yapalım inşallah olur benimde 18 sabah yaptım çatlamıştı ama malesef 15 16 17 sadece ilişki oldu eşim burda değil şehir dışında çalışıyor dönmek zorunda kaldı inşallah tutmuştur hakkımızda hayırlısı
Babymom8 Bu ay enfeksiyonum vardı olmaz heralde demi sadece pik ve öncesini değerlendirebildik belirtimde yok adete 3 gün kaldı
Akseec Babymom8 hiç belli olmaz enfeksiyon olup hamile kalanda var tedavi görüyor musun bende de vardı tatilde kaptım ama adet döneminde ilaçları kullandım geçti şükür yumurtlama dönemime temiz girdim
Deletedmom_787 fatmaklcasln bende çatlama günü yapamadım :(( ama sperm 3-5 gün yaşıyor dediler pik günü vs yaptığımız için tutma ihtimali var bence inşallah güzel haberi alırız