Akseec çok geçmiş olsun rabbim tez vakitte hepimize nasip etsin 💕 evet canım 1 yıllık evliyim ilk denememiz bu ay ilk bebişimiz olcak inşallah 💕 senden bir ricam olsa seni soruma etiketlesem testime baksan olur mu ? Ben ilk kez ovulasyon testi yaptımda çatlama hangi gün olmuş söyler misin 💕 birde 10-14 gün saymak gerekiyor ya onu çatlamadan itibaren mi sayacağız?