ynzl mervegunerr bana Lilabio markasından hediye gelmişti, kumaşı çok hoşuma gidince ben de arkadaşımın bebişi için oradan hediye yaptırdım. Trendyol’dan bakabilirsiniz 🌸
ynzl ynzl @mervegunerr isimli olmayan normal hastane çıkışlarını da karışık aldım. Lcw, ebebek, civil
melsaanne zynpknt 3 sene önce oğlum için almıştım bu takımı görünce duygulandım 🥹 sağlıcakla giydirin inşallah ben çok memnun kalmıştım severek kullanmıştım 🥰
Nursemom90 Mor-kelebek isimli olanı isntada alyahomebaby diye bir sayfadan yaptırdık çok çok güzel geldi canım
zynpknt Mor-kelebek isimli olanı bebestil diye bi satıcıdan almıştımm☺️ama yukarda da anlattım şok kullanıp yıkandığı için soldu baskısı 🥲
Mor-kelebek zynpknt baskılı şeyler ne yazık ki öyle oluyor ya zamanla 😔 benimde ikinci kızım olacağı için çoğu şey ablasından kalanlar olacak hastane çıkışı özel isimli olsun bari dedim resim çekilmeye saklamaya kalsn en azından
erikarpuz mervegunerr trendyoldan bebitof markasından aldım yumuşacık geldi beğenmezsem iade ederim diye erkenden almıştım bayıldım aynı markadan alışverişe devam ediyorum
happyboy_ mervegunerr instangramdan bebekdesene yaptırdım kuzenimde ordan almıştı Trendyol sitesinde var ama komisyon alıyorlar diye biraz daha pahalı orda
Mor-kelebek happyboy_ ay bende sizin sayenizde oradan sipariş verdim şimdi Trendyoldan uyguna geldi ama inşallah hemen solmaz 🤭
momkrm19 mervegunerr Trendyol üzerinden Bebitof markalı birkaç hastane çıkışı aldım kalitesini beğendim tavsiye ederim