Ncyncy Önceki bebeğime panço, h&m falan almıştım gereksiz paralar vermeye hiç gerek yok büyüyorlar çünkü. En çok giyilen 6-9 ay .Bunda trendyoldan aldım bebitof markası 10 llu 650 lira çokta güzel kumaşları, desenleri, bakabilirsiniz
nilsumm mervegunerr Ebebekte 10 parça 1.000 tl 5 parça 500 tl gibi bir şeydi Ama trendyol da daha uygun🌸
nevanur_srt mervegunerr bende trendyoldan sadece tulum şapka eldivenli set aldım hemen büyüyeceği için çok para vermek istemedim açıkçası
ddefnos mervegunerr canim öncelikle kutulu olanlardan almak çok mantıklı değil genelde kutulu olunca daha fazla fiyat yaziyolar ebebekte yenidogan alt ustlerden ve tulumlardan kendin takım yapabilirsin ben öyle yaptım hastane çıkışı da zaten aynı içeriğe sahip oluyor genelde internetten daha uyguna geliyor bu arada takip etmeni öneririm
Elif3419 mervegunerr Ben bu sayfadan sipariş verdim kızlar aşırı memnun kaldım kesinlikle bakın güvenilir sayfa🌸
Nursemom90 Mor-kelebek isimli olanı isntada alyahomebaby diye bir sayfadan yaptırdık çok çok güzel geldi canım
Mor-kelebek Nursemom90 başka bir siteden şimdi sipariş verdim canım ya baskı olarak yaptırdım inşallah güzel gelir bakalım
Mor-kelebek happyboy_ ay bende sizin sayenizde oradan sipariş verdim şimdi Trendyoldan uyguna geldi ama inşallah hemen solmaz 🤭
happyboy_ Mor-kelebek inşallah bende gelmesini bekliyorum kuzenim solmadı bişey olmadı dedi bende onun vesilesiyle aldım 😂