3melekannesiyim trendyoldan bebestil diye biyere de isimli yaptırdım o da güzeldi ama çok giydirip yıkadığım için rengi soldu ama isimli zaten bidaha kullanmıycam kaldırıp saklıycam diye çok umursamadım isterseniz bakın satıcıya zaten isimli olduğu için kardeşine falan kalamıyor solmasa iyiydi ama ister istemez soluyor öyle baskılar