Esra-4151 maryyyt doktor gerek yok dedi ama insanın içinde hep kuşku kalıyo önlem amaçlı düşük doz kan sulandırıcı verdi ama yaptırmak da istedim açıkçası
maryyyt Esra-4151 evet bana da gerek tok dedi illa annemde var diye sende olacak bişey yok dedi ilk gebelik bu dedi ama içim rahat etmedi gidip kendim yaptırdım
Esra-4151 maryyyt bence iyi ki yaptırmışsın Banada ailende var mı diye sordu bizde de yok du ama insan hep şüpheyle yaşıyor ilk gebeliklerde çok normal karşılıyorlar düşüğü önlem alman iyi olmuş
maryyyt Esra-4151 evet elimden bişey geliyorsa niye bekleyeyim ki illa kötü bişey mi olsun allah korusun ama çoğu doktor yinede kan sulandırıcı kullandırmıyormuş yine ilk gebelik olduğu için bakalım sorcam artık tek tek
Moz visnelicheescake ben de ctesi gidicem görüş günü biraz heyecanlıyım sürekli kendimi yokluyorum :/
visnelicheescake Moz ahhaah hakkımızda hayırlısı olsun bebeğim 🥹 kötü birşey olsa zaten belli eder diye düşünüyorum az çok tecrübe ile öyle de düşünme zaten bebekleri görüp kalplerini duyacağız 🥹
Moz visnelicheescake ben kalbi duydum şükür en son 6+3 ken gitmiştim şimdi 8+4 te gidicem baya oldu görmeyeli
visnelicheescake Moz oooo ben bekliyorum benim birde geç döllenme en son 5+5 gittim şimdi 7+6 olacağım
_Fatmanurr_ Benim de bugün çıktı sonucu protein s düşük çıkmış doktordan haber bekliyorum başına gelen oldu mu pıhtılaşma olarak görünüyor ilk bebeğimi bu yüzden kaybetmiştim iyi ki yaptirmisim testi şuan hamileyim
Yasoss maryyyt bende sadece faktör 5 heterezigot hamile kalana kadar corospin 100 lük hamile kalınca da iğne ve coraspirin kullanıyorum
muec Yasoss bende de faktör 5 heterozigot çıktı 2 düşük yaşadım ama bana bir ilaç felan vermediler gerek görmediler yani siz hangi bölüme gittiniz ilaç yazdılar acaba ?