maryyyt bana iğne kullanmana gerek yok diyen doktorlar oldu oksapar 4000 lük yeter diyenler oldu ama en son gittiğim doktor sana 6000 lük bile yetmez acilen 7500 lük kullanman gerek dedi onla devam ettim yani size gerek yok derlerse başka doktorlara da gidin çok geçmiş olsun