Miracle_1 mercimegin_annesiii bende bat 1-2 eylül ovülasyon testi kullanmayı bıraktım kaç aydır bakalım tutturabildim mi bilmiyorum günleri 😊
Tuanakaran mercimegin_annesiii negatif çıktı kan bakalım Salı günü Allah Kerim belki geç döşlenmedir son 2 kaldı ❤️
mercimegin_annesiii Miracle_1 çok nadir göğsüme anlık sızı giriyo bide çok belirti takip etmedim bunu kendi haline bıraktım 5-6 gün kaldı bakalım
Miracle_1 mercimegin_annesiii hayırlısı olsun benimde birkaç gün bakalım her zaman göğüs hassasiyetim olurdu adete yakın şuan yok acaba diyorum
[silindi] meryys normal ya. İlerleyen günlerde çıkar. Kimyasal geçirdiğimde 6 gün varken negatifti 5-4 gün varken pozitif. Paylaşmıştım hatta seninle de