[silindi] meryys benim de bat 4 eylül. Dayanamıyorum ben de ama pazartesi yaparım gidi geliyor. Bilerek bugün almıcam yarın ve pazar nöbetçi aramakla uğraşmam zaten ;)
Muazzez5050 Ben bu ay femara ve çatlatma iğnesi oldum ama bakalım hiç belirtim yok Bat 2 Eylül Sadece hafif kasık ağrım var Göğüs ağrım felan hiç yok Rabbim kucaklarımızı doldursun buraya güzel haber verelim
[silindi] Tuanakaran benm 6 ağustosta kanamam başladı kimyasal oldu işte. Sonra daha regl olmadım. Zaten 4 eylül diye görünüyor