fatmaklcasln 5.5seneden sonra ilk bu ay denedik uygulamadan yumurtlama döneminde gösteriyordu ama nasip değilmiş adet oldum sabah bat 23tü 🥺 işe başladım 3gün oldu nasıl yapcam diyordum olmasa mı falan hissetmiş gibi tutmadı şimdi daha iyi farkettim baya istemişim aslında, üzüldüm çok