Hbsanneoluyo pazartesi çati muayenesi oldum Çarşamba agrilarim başladı geceyi zor gecridim sabahı bekledim ki kendi doktorumda doğum yapmak için sabaha kadar dayandım bence insanın kendi sancısı daha kolay 4.5 cm açıklikla gittim doğum yapacak kadar snci çıkmadı ama 🤔sonra suni ile iki saatte doğurdum doğumum çok kolay oldu çok şükür şimdi ikinci bekliyorum haftaya dogmazsa suni sancı verilecek inşallah kendiligimden gelir dua istiyorum