BelizErstn hiç merak etme ama inan ki bebeğin çıktıktan sonra ne ağrı ne sancı kalıyor sanki hiç o ağrıları çekmemiş gibi oluyorsun 🤗 doğumdan sonra bebeğinle rahat ilgilenmende cabası ne sancı çekiyorsun ne ağrı hiçbir sıkıntın olmuyor yemede içmede sınır yok. Ayağa kalkıp hiçbir şey olmamış gibi haraket ediyorsun bu olay muazzam kesinlikle normal doğurun🤗